Forum Polish PoxNora Guild Strona Główna
POMOC Rejestracja SzukajFAQ UżytkownicyGrupy Zaloguj
FW/IS Dark Dwarves

 
Odpowiedz do tematu    Forum Polish PoxNora Guild Strona Główna » Split Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat

FW/IS Dark Dwarves
Autor Wiadomość
XellosArch



Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 61

Post FW/IS Dark Dwarves Odpowiedz z cytatem
Oto i mój deck, którym gram na co dzień. Przy okazji spróbuję zaproponować nieco inny sposób prezentacji Wink



1x Archfiend
1x Aspect Of Divinity
2x Bloodtracker
1x Crypt Guardian
1x Defiler Knight
1x Dwarven Magister
2x Dwarven Roughneck
2x Elder Bloodbinder
1x Ironfist Paladin
1x Magnus The Fallen
2x Stoneskin Dwarf

1x Anathema
1x Bane Blast
1x Disarm
1x Mobilization
1x Refute
1x Righteous Deflection
2x Sapping Beam
2x Vampirism

1x Ankh Of Valdac
1x Scouring Jasper

1x Cursed Blade
1x Granite Bracers
1x Soul Reaver

A jak się nim gra? Oto i podstawowe motywy:

- Greater Vampirism + Vampirism + Ankh Of Valdac
Pasywna umiejętność Elder Bloodbinder'a przekonała mnie do FW Wink Prawie wszystkie champy z tej frakcji mają u mnie Life Siphon, a te które nie mają + IS ratuje spell Vampirism. Dodajmy do tego Ankh Of Valdac i z sytuacji podbramkowej mamy wszystkie champy uzdrowione na maxa w jednej turze.

- Decaying + Lay Hands
Początkowo to był główny zamysł tego BG. Teraz funkcjonuje bardziej jako miły dodatek. Crypt Guardian i Defiler Knight posiadają umiejętność Rotting Blows. Ostatnio pojawił się spell Anathema, więc nie są do tego niezbędni. Lay Hands od Magnus The Fallen i Ironfist Paladin uzdrawia do maxa i to trochę psuje, bo gdyby uzdrawiał od razu max życia, to nie trzeba byłoby się dodatkowo męczyć Wink A tak, trzeba najpierw pozbawić przeciwnika 50% energii, a reszta odpada po rzuceniu na niego Lay Hands. Z wystawionym Ankh Of Valdac wystarczy wcześniej nastukać go za jakies 30-40% życia (różnie jest to liczone).

- Aspect Of Divinity
Mój ostatni nabytek, który łata nieco lukę jaka powstaje po rzuceniu Vampirism. Niektórzy w podobnych deckach wykorzystują combo Vampirism + Decay + Soulreave, ale na moje to wcale nie jest takie dobre połączenie. Przede wszystkim odcinamy się od źródła uzdrawiania. Że przeciwnik dostaje od nas Life Siphon? A niech ma! W końcu Greater Vampirism działa tylko na nasze champy. I tu wchodzi Aspect Of Divinity z umiejętnością Heal Charged 2, więc Ascendance wykorzystamy prędzej niż zwykle.

To najistotniejsze sprawy związane z tym deckiem. Reszta to support. Nie jest doskonały, do szczęścia brakuje chociażby Inquisitor Magnus'a (chociaż fabularnie posiadanie go razem z Magnus The Fallen powinno być wylkuczone Wink ), ale niedługo powinien pojawić się jeszcze Zedin of Sarnghaver Wink Co o tym sądzicie? Jestem otwarty na wszelkie uwagi.
Nie Gru 11, 2011 21:55 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama







Nie Gru 11, 2011 21:55
ScandalX



Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 3
Skąd: Wawa

Post Odpowiedz z cytatem
Bardzo ciekawa koncepcja BG. Zastanawia mnie tylko czy te combosy nie są trochę zbyt skomplikowane w egzekucji... Poza tym wymagają sporo inwestycji nory, nie?

Czy 2x Vampirism jest Ci niezbędny? Wydaje mi się ze 1x by starczyl (i tak stosujesz go sytuacyjnie...)

Jeszcze jedna wątpliwość: czy przy Gr. Vampirism Ankh jest wogole potrzebny?

_________________
"Czasami najpiękniejsza prawda jest szaleństwem" - O.S.T.R.
Pon Gru 12, 2011 14:29 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
XellosArch



Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 61

Post Odpowiedz z cytatem
Hymm... W gruncie rzeczy, wszystko tu jest sytuacyjne Smile Dużo zależy od "rozdania" i tego jakie runy mam na początek. Naturalnie nie sępie w każdej potyczce na każdy z wymienionych combosów, a brak nory wbrew pozorom nie jest zbyt dokuczliwy.

2x Vampirism to bardziej zabezpieczenie żebym w porę miał go "w ręce", chociaż faktycznie, zastanowię się jeszcze co można wrzucić w zamian.

Ankh jest na wypadek, gdybym nie miał możliwości wystawienia Elder Bloodbinder'a. Poza tym, całe opisane combo #1 ma także inne zastosowanie. Jeśli jakaś runa przeciwnika ma Regeneration 3 i zostanie potraktowana z Rotting Blows, wtedy co turę traci 9 życia. To samo sprawdza się po rzuceniu Vampirism no i Ankh przyspiesza także combo z Lay Hands. Czy potrzebny? Nie koniecznie, ale czasem ułatwia życie.

Dzięki za wskazówki.
Pon Gru 12, 2011 20:21 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama







Pon Gru 12, 2011 20:21
Wyświetl posty z ostatnich:    

Odpowiedz do tematu    Forum Polish PoxNora Guild Strona Główna » Split Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Polish PoxNora Guild  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group
Design by Freestyle XL / Flowers Online