Forum Polish PoxNora Guild Strona Główna
POMOC Rejestracja SzukajFAQ UżytkownicyGrupy Zaloguj
Patch Info 30.09.2009

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Polish PoxNora Guild Strona Główna » Archiwum Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat

Patch Info 30.09.2009
Autor Wiadomość
Drazgo



Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 128
Skąd: Toruń

Post Patch Info 30.09.2009 Odpowiedz z cytatem
Ogólne zmiany:

* Dodatek "Broodcall" oraz "Heroldzi" są już dostepni - ale tylko przez określony czas, więc śpiesz się z zakupami!
* Podczas pojedynku runy będą same się okrywać na początku tury i za każdym razem, gdy będzie taka możliwość. Opcję tą można wyłączyć w głównym menu pojedynku lub w ustawieniach gry na stronie głównej.
* Dodana została nowa umiejętność dla Świątyni - "Shrine Scry". Pozwala ona na odkrycie jednej dodatkowej runy co kolejkę kosztem uszkodzenia swojej Świątyni.
* Mapa "K'Thir Hill (4 fonts)" została zmieniona tak, by wszystkie Krynice Nory (Nora Fonts) były w jednakowej odległości od siebie.
* Została dodana nowa wersja mapy Dzikiej Tundry, zastępując starą. Nazywa się "Savage Tundra (5 fonts)" i od teraz jest używana w grach rankingowych.
* Zdolność "Shatter" może byc teraz użyta także na bohaterach bez ekwipunku. Jeśli tak się stanie - efekt wypatroszenia "evisceration" nie zostanie uaktywniony.
* Zdolność "Disarm" może byc teraz użyta także na bohaterach bez ekwipunku.
* Zmienione zostały bonusy z Krynic Nory (Nora Fonts) i Świątyń:
- K'Thir Forest: Wszyscy przyjaźni bohaterowie w strefie Świątyni uzyskują umiejętność "Mobility" na 3 tury na początku swojej tury.
- Forglar Swamp: Będąc w strefie Świątyni, wszyscy przyjaźni bohaterowie zostają uleczeni o 2HP na początku każdej twojej tury. Pola przyległe do Świątyni są "wodą".
- Ironfist Stronghold: Będąc w strefie Świątyni, wszyscy przyjaźni bohaterowie uzyskują 1 AP na początku każdej twojej tury. Cała strefa Świątyni jest "terenem kamienistym" (stone terrain).
- Savage Tundra: Będąc w strefie Świątyni, wszyscy przyjaźni bohaterowie uzyskują +1 DMG na jedną rundę na początku każdej tury. Cała strefa Świątyni jest "terenem zaśnieżonym" (non-impending snow terrain).
- Sundered Lands: Będąc w strefie Świątyni, wszyscy przyjaźni bohaterowie uzyskują dodatkowy poziom Regeneracji na 3 tury na początku swojej tury. Cała strefa Świątyni jest "piaszczystym terenem" (sand terrain).
- Underdepths: Wszyscy bohaterowie przeciwnika wchodząc w strefę Świątyni, otrzymują 2 obrażenia od ognia (Fire damage) oraz 2 obrażenia od ognia (Fire damage) na początku każdej tury właściciela Świątyni, pozostając w strefie.
- Forsaken Wastes: Strefa Świątyni staje się "Martwą Strefą" (Dead Magic zone): czary przeciwnika nie mogą być rzucane w tym obszarze.
- Shattered Peaks: Za każdym razem, gdy w strefie jest wystawiony przyjazny bohater, uzyskuje on +3 DEF i Spell Resistance na 2 rundy.

Poprawione błędy:

* Poprawiony błąd niezapisywanie ustawień klawiatury w wersji do ściągnięcia (Downloadable Client version).
* Próba użycia portalu, teleportu, czy skoku (portal, teleport, leap) będąc "Impeded (from Mudsling)" spowoduje pojawienie się komunikatu o błędzie a nie zużycie punktów akcji (AP) i nie wykonanie żadnej czynności.
* Umiejętność "Transfer Life" została poprawiona - powoduje utratę życia jednostki aktywującej zdolność (loss of life) a nie obrażenia od magii (magical damage).
* Poprawiony błąd bezużyteczności umiejętności "Stab" gdy cel jest pod działaniem zaklęcia "Soulreave".
* Zdolność "Startle" nie aktywuję się już dwukrotnie.
* Fixed an issue where Regulate was not replacing some other attribute effects such as the Mimic abilities.
* Poprawiony błąd możliwości dostrzeżenia prawdziwego Grimlica gdy ten użył zdolności "Deception".
* Poprawiony błąd działania czaru "Hurry" - błędny współdziałanie z innymi czarami (np. rzucanie "Hurry" po zaklęciu "Ancestral Focus" nie zmniejszało "cooldown" pozostałych czarów o wartość zaklęcia "Hurry").
* Poprawiono kampanie, w których to wystawanie jednostek o wielkości 2x2 powodowało problem.

Zmiany umiejętności:
Blightwalker - koszt nory zmieniony na 1 z 5

Bola Attack 1 - koszt nory zmieniony na 4 z 6
Bola Attack 2 - koszt nory zmieniony na 6 z 8
Bola Attack 3 - koszt nory zmieniony na 8 z 10

Cackle - koszt nory zmieniony na 5 z 10

Deep Wounds - - koszt nory zmieniony na 6 z 8

Disarm - koszt nory zmieniony na 4 z 5; - cooldown zmieniony na 3 z 5

Fester - koszt nory zmieniony na 3 z 10

Fire Feed - - koszt nory zmieniony na 3 z 6

Hidden - Arctic - koszt nory zmieniony na 3 z 7
Hidden - Chasm - koszt nory zmieniony na 3 z 4
Hidden - Dead Magic Zone - koszt nory zmieniony na 3 z 7
Hidden - Rock - koszt nory zmieniony na 3 z 7
Hidden - Sand - koszt nory zmieniony na 3 z 7
Hidden - Vegetation - koszt nory zmieniony na 3 z 7
Hidden - Water 1 - koszt nory zmieniony na 3 z 7

Latch On - koszt nory zmieniony na 3 z 6

Lift - koszt nory zmieniony na 3 z 5; koszt AP zmienony na 1 z 0

Scale Armor - koszt nory zmieniony na 5 z 6

Shatter - cooldown zmieniony na 3 z 6

Shred - koszt nory zmieniony na 6 z 10

Sonic Roar - koszt nory zmieniony na 5 z 8; koszt AP zmieniony na 3 z 5

Tail Sweep - koszt nory zmieniony na 4 z 10

Tidal Wave - koszt nory zmieniony na 7 z 10
- zmiana opisu: NEW: AE 2: Non-Aquatic, non-Semi-aquatic, and non-Amphibious champions which are not flying within the affected area take 12 Physical damage. For the next 3 turns, spaces within the affected area are Shallow Water.
OLD: TAE 2: Non-Aquatic, non-Semi-aquatic, and non-Amphibious champions which are not flying within the affected area take 12 Physical damage. For the next 3 turns, spaces within the affected area are Shallow Water.

Zmiany bohaterów:
Akakios
* zmieniono zadawane obrażenia (DMG) na 18 z 15
* zmieniono ilość punktów życia (HP) na 57 z 52
* koszt nory zmieniony na 90 z 91

Archer Commander
* anulowano Attack - Physical jako umiejętność początkową
* dodano Attack - Arrow jako umiejętność początkową

Broodmother
* zmieniono zadawane obrażenia (DMG) na 10 z 14
* zmieniono ilość punktów życia (HP) na 54 z 60
* dodano Surge: Spider 1 jako umiejętność początkową
* dodano Surge: Spider 2 jako możliwe ulepszenie
* zmieniono koszt nory z 63 na 60

Dirge, Moga Lord
* zmieniono wartość obrony (DEF) na 17 z 12
* zmieniono ilość punktów życia (HP) na 51 z 45
* anulowano Block 3 jako umiejętność początkową
* dodano Block 1 jako umiejętność początkową
* dodano Throw Axe jako umiejętność początkową
* dodano Evasive 3 jako umiejętność początkową
* anulowano Inspire jako możliwe ulepszenie
* anulowano Evasive 1 jako możliwe ulepszenie
* anulowano Evasive 2 jako możliwe ulepszenie
* dodano Vulnerability - Magical jako możliwe ulepszenie
* dodano Block 2 jako możliwe ulepszenie
* dodano Block 3 jako możliwe ulepszenie
* zmieniono koszt nory na 82 z 69

Drakon
* zmieniono wartość ataku (ATK) na 17 z 13
* zmieniono zadawane obrażenia (DMG) na 17 z 14
* zmieniono koszt nory na 88 z 90

Draksar Gunner
* anulowano Attack - Physical jako umiejętność początkową
* dodano Attack - Spear jako umiejętność początkową

Firebomber
* zmieniono maksymalny zasięg na 4 z 1
* zmieniono minimalny zasięg na 2 z 1
* zmieniono rasę z Moga Bat na Bat Moga
* anulowano Mobility jako umiejętność początkową
* anulowano Attack - Physical jako umiejętność początkową
* dodano Attack - Fire jako umiejętność początkową
* dodano Mobility jako możliwe ulepszenie
* dodano Vulnerability - Magical jako możliwe ulepszenie

Firemaw
* zmieniono zadawane obrażenia (DMG) na 17 z 14
* zmieniono ilość punktów życia (HP) na 53 z 48
* anulowano Tunnel - Lava 1 jako umiejętność początkową
* dodano Scorn jako umiejętność początkową
* dodano Lava Storm jako umiejętność początkową
* anulowano Lava Storm jako możliwe ulepszenie
* dodano Tunnel - Lava 1 jako możliwe ulepszenie
* zmieniono koszt nory na 99 z 95

G'hern Sustainer
* zmieniono wartość ataku (ATK) na 0 z 2
* zmieniono zadawane obrażenia (DMG) na 0 z 2
* zmieniono ilość punktów życia (HP) na 49 z 55
* anulowano Attack - Physical jako umiejętność początkową
* anulowano Overseer: Moga 1 jako umiejętność początkową
* anulowano Surge: Moga 1 jako umiejętność początkową
* dodano Devour jako umiejętność początkową
* dodano Overseer: Moga 2 jako umiejętność początkową
* dodano Battle Harden 2 jako umiejętność początkową
* dodano Passive jako umiejętność początkową
* anulowano Devour jako możliwe ulepszenie
* anulowano Overseer: Moga 2 jako możliwe ulepszenie
* anulowano Battle Harden 1 jako możliwe ulepszenie
* dodano Battle Harden 3 jako możliwe ulepszenie
* zmieniono koszt nory na 41 z 53

Hell Tick
* anulowano Vulnerability - Fire jako umiejętność początkową
* anulowano Leap 3 jako umiejętność początkową
* anulowano Fire Feed jako umiejętność początkową
* dodano Leap 2 jako umiejętność początkową
* dodano Absorb jako umiejętność początkową
* dodano Vulnerability - Fire jako możliwe ulepszenie
* dodano Leap 3 jako możliwe ulepszenie
* dodano Fire Feed jako możliwe ulepszenie
* zmieniono koszt nory na 56 z 64

Houndmaster
* dodano Drive jako umiejętność początkową

Hydraxor
* zmieniono wartość obrony (DEF) na 16 z 13
* zmieniono zadawane obrażenia (DMG) na 15 z 13
* anulowano Vulnerability - Fire jako umiejętność początkową
* dodano Poison 1 jako umiejętność początkową
* anulowano Poison 1 jako możliwe ulepszenie
* dodano Vulnerability - Fire jako możliwe ulepszenie
* zmieniono koszt nory na 87 z 83

Icesnap
* zmieniono zadawane obrażenia (DMG) na 16 z 14
* zmieniono koszt nory na 87 z 85

Lance Admiral Sceian
* anulowano Pummel 1 jako umiejętność początkową
* anulowano Motivate jako umiejętność początkową
* anulowano Bulwark: Voil jako umiejętność początkową
* dodano War Cry 2 jako umiejętność początkową
* dodano Pummel 1 jako możliwe ulepszenie
* dodano War Cry 3 jako możliwe ulepszenie
* zmieniono koszt nory na 81 z 95

Lightning Elemental
* zmieniono ilość punktów życia (HP) na 45 z 40
* zmieniono koszt nory na 68 z 66

Moga Netter
* dodano Bola Attack 1 jako umiejętność początkową
* anulowano jako możliwe ulepszenie
* dodano Bola Attack 2 jako możliwe ulepszenie
* dodano Bola Attack 3 jako możliwe ulepszenie
* zmieniono koszt nory na 37 z 31

Moga Trailblazer
* anulowano Exertion 1 jako umiejętność początkową
* dodano Initiative 1 jako umiejętność początkową
* dodano Exertion 1 jako możliwe ulepszenie
* zmieniono koszt nory na 37 z 32

Serpent of Decay
* zmieniono nazwę z Mairdreth of the Rot na Serpent of Decay
* zmieniono wartość ataku (ATK) na 16 z 12

Terraformer
* dodano Shatter jako umiejętność początkową
* zmieniono koszt nory na 53 z 51

The Exile
* zmieniono zadawane obrażenia (DMG) na 17 z 15
* zmieniono ilość punktów życia (HP) na 54 z 52
* zmieniono koszt nory na 89 z 92

Thirion
* zmieniono wartość obrony (DEF) na 14 z 13
* zmieniono zadawane obrażenia (DMG) na 16 z 12
* zmieniono ilość punktów życia (HP) na 54 z 50
* anulowano Resistance - Magical 3 jako umiejętność początkową
* anulowano Nullify Amplification jako umiejętność początkową
* dodano Resistance - Magical 1 jako umiejętność początkową
* dodano Death Nova - Magical 4 jako umiejętność początkową
* dodano Aerial Blockade jako umiejętność początkową
* dodano Resistance - Magical 2 jako możliwe ulepszenie
* dodano Resistance - Magical 3 jako możliwe ulepszenie
* zmieniono koszt nory na 97 z 92

Tide Master
* zmieniono wartość ataku (ATK) na 10 z 9
* zmieniono zadawane obrażenia (DMG) na 8 z 7
* anulowano Leap 1 jako umiejętność początkową
* anulowano Amplify Poison jako umiejętność początkową
* anulowano Surge: Boghopper 1 jako umiejętność początkową
* dodano Immunity - Poison jako umiejętność początkową
* dodano Leap 2 jako umiejętność początkową
* anulowano Immunity - Poison jako możliwe ulepszenie
* anulowano Leap 2 jako możliwe ulepszenie
* dodano Amplify Poison jako możliwe ulepszenie
* dodano Surge: Boghopper 1 jako możliwe ulepszenie
* zmieniono koszt nory na 64 z 71

Voil Stormflyer
* zmieniono ilość punktów życia (HP) na 41 z 47
* zmieniono koszt nory na 70 z 73

Zresetowani bohaterowie (86):
* Akakios
* Ambling Frond
* Animated Blade
* Arcadon
* Archer Commander
* Ash Demon
* Bladed Corpse
* Broodmother
* Cave Dragon
* Cyclops Lurker
* Cyclops Youth
* Dead Fairy
* Deadwood Strider
* Deep Elf Priestess
* Dirge, Moga Lord
* Drakon
* Draksar Chameleon
* Draksar Consulate
* Draksar Gunner
* Draksar Sandstalker
* Draksar Sandstalker
* Elven Artisan
* Elven BladeMaster
* Ethereal Soldier
* Falconer
* Fallen Draksar
* Firebomber
* Firemaw
* Firk Psy-sentry
* Fly Catcher
* Furbull
* G'hern Sustainer
* Glacial Titan
* Hell Tick
* Houndmaster
* Hyaenid Spearman
* Hyaenid Witchdoctor
* Hydraxor
* Icesnap
* Jakei Icefisher
* Lance Admiral Sceian
* Lightning Elemental
* Lonx Beast Tamer
* Mairdreth of the Rot
* Marsh Raptor
* Moga Creeper
* Moga Netter
* Moga Trailblazer
* Nefari Soul Torch
* Nefari Soul Torch
* Nightwatch
* Oaken Defender
* Ranger
* Ranger Elite
* Ravenwraith
* Resilient Skeezick
* Rock Guardian
* Rolling Shrieker
* Rust Demon
* Sand Scorpion
* Sandhunter
* Sandstalker Lord
* Sapling
* Skeezick Dragonslayer
* Skeezick Scoundrel
* Snow Lerper
* Snow Prowler
* Solitary Garu
* Steelspine Bearcat
* Swamp Wurm
* Terraformer
* The Exile
* Thirion
* Tide Master
* Tormented Priest
* Tracker Gnark
* Varu Dragon
* Veasel Quillback
* Voil Bomber
* Voil Stormflyer
* Warcaller Fiorn
* Weaponsmith
* Whitestone Gargoyle
* Wild Elf
* Wretched Witch
* Yeti Scout

Zmiany zaklęć:
Implant
* zmiana opisu:
NEW: Targeted owned champion is sacrificed, and a Crested Fesh unit is summoned in its place. Other Fesh you control gain 3ap.
OLD: Choose a champion you own. That champion is sacrificed, and a Crested Fesh unit is deployed in its place. Other fesh you control gain 3ap.

Protect the Nest
* zmieniono koszt nory na 30 z 50

Zmiany ekwipunku:
Akakios's Blade - zmieniono koszt nory na 30 z 35

Bag of Boulders - zmieniono koszt nory na 30 z 40

Crown of Corruption - zmieniono koszt nory na 45 z 50

Cyclops Eye Belt - zmieniono koszt nory na 35 z 40

Darkmarsh Helm - zmieniono koszt nory na 40 z 45

Dragon God's Staff - zmieniono koszt nory na 30 z 35

Dreadeye Symbiote - zmieniono koszt nory na 20 z 25

Firk Mask - zmieniono koszt nory na 25 z 30

Fleshsewn Helm - zmieniono koszt nory na 30 z 35

Heavy Crossbow - zmieniono koszt nory na 35 z 40

Holy Blade of Valdac - zmieniono koszt nory na 35 z 50

Iceguard Bracers - zmieniono koszt nory na 30 z 40

Idol of Elements - zmieniono koszt nory na 30 z 40

Lichbone Staff - zmieniono koszt nory na 30 z 35

Octopi Helm - zmieniono koszt nory na 35 z 40

Rage Band - zmieniono koszt nory na 45 z 50

Rugolth's Fist - zmieniono koszt nory na 45 z 50

Scimitar of the Deep - zmieniono koszt nory na 35 z 40

Seed of Potential - zmieniono koszt nory na 40 z 45

Shield of Darkness
* zmieniono koszt nory na 30 z 40
* zmieniono opis:
NEW: This champion gets +5 DEF. Damage from the first successful basic attack made against this champion each turn is prevented..
OLD: This champion gets +5 DEF. Damage from the first successful attack made against this champion each turn is prevented.

Smooth Stone - zmieniono koszt nory na 30 z 40

Sword of Shadows - zmieniono koszt nory na 45 z 55

Widowmaker - zmieniono koszt nory na 40 z 45

Zmiany relitków:
Chopping Block - zmieniono koszt nory na 25 z 35

Clutch of Vindrax - zmieniono koszt nory na 30 z 35

Earthshaker - zmieniono koszt nory na 35 z 40

Elven Statue - zmieniono koszt nory na 30 z 50

Fire Ruby - zmieniono koszt nory na 25 z 40

Guard Tower - zmieniono koszt nory na 35 z 45

Halberd of J'thir - zmieniono koszt nory na 25 z 30

Moga Den - zmieniono koszt nory na 35 z 50

Nefari Torch - zmieniono koszt nory na 35 z 40

Permafrost Obelisk - zmieniono koszt nory na 25 z 40

Tainted Statue - zmieniono koszt nory na 30 z 40

Voil Caverns - zmieniono koszt nory na 40 z 45

_________________
W trakcie szlifowania...

Frakcja - Savage Tundra

Ostatnio zmieniony przez Drazgo dnia Pon Paź 05, 2009 09:17, w całości zmieniany 1 raz
Nie Paź 04, 2009 23:53 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama







Nie Paź 04, 2009 23:53
administrator



Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 59

Post Odpowiedz z cytatem
Dzięki Drazgo Smile W sumie miałem już połowę zrobioną, ale dobrze że mnie wyręczyłeś xD

_________________
Powrót po "dość" długiej przerwie....

W grze Strickt Smile

FW ;]
Pon Paź 05, 2009 06:47 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Drazgo



Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 128
Skąd: Toruń

Post Odpowiedz z cytatem
Nie ma sprawy. Następnym razem zrobię to jeszcze szybciej niż godzina po nocy;) Tylko czemu zmieniłeś tytuł na trzydziesty grudnia?? Wink poprawiam spowrotem! Wink

_________________
W trakcie szlifowania...

Frakcja - Savage Tundra
Pon Paź 05, 2009 09:17 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
administrator



Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 59

Post Odpowiedz z cytatem
Oj, sorry xD

Siedziałeś w nocy, właśnie... Ja też byłem ;]

_________________
Powrót po "dość" długiej przerwie....

W grze Strickt Smile

FW ;]
Pon Paź 05, 2009 16:46 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Muerte



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 63

Post Odpowiedz z cytatem
Ostatnio bardzo żadko wchodze na poxa aby pograć i miło było poczytać że takie zmiany wprowadzono. Szczegolnie bonus SL mnie sie podoba Wink poziom up reg przy swiatyni, ciekawe. Nie trzeba bedzie teraz pompowac na maxa regenerki. Dodatkowo -7 HP swiatyni za odkrycie runy tez pomocne, bo niektore spelle ktore atakowaly swiatynie byly ogolnie nie uzyteczne bo co to jest 5 dmg kiedy "dom" ma 60. A takie -7HP bedzie uzywane na pewno aby przyspieszyc krecenie sie "decka". Musze czesciej chyba znow grac Smile
Pon Paź 05, 2009 19:30 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Drazgo



Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 128
Skąd: Toruń

Post Odpowiedz z cytatem
wow...to miło czytać, prawie jak komplement;)Wink fajnie, że jednak ktoś to naprawdę czyta:)SmileSmile To prawda wprowadzili kilka ciekawych zmian i za niedługo będę następne. Na oficjalnej stronie temat już zamknęli więc tylko czekać nowego patcha. Pracują nad zmianami w bonusach frakcji. Przede wszystkim FW, IS, ST i SP i SL ale tych dwóch nie jestem pewien, nie pamiętam. Zresztą, za niedługo się dowiemy, gdy przyjdzie resetować bohaterów po raz kolejny;)

_________________
W trakcie szlifowania...

Frakcja - Savage Tundra
Pon Paź 05, 2009 21:18 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
administrator



Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 59

Post Odpowiedz z cytatem
Ta, zmiany są rzeczywiście ciekawe... Ten Shrine Scry czasem pomocny, a czasem zabójczy Smile Tak jak Scorched Dwarf w UD Very Happy

Drazgo, a orientujesz się za ile kolejny patch?

_________________
Powrót po "dość" długiej przerwie....

W grze Strickt Smile

FW ;]
Wto Paź 06, 2009 07:24 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Reklama







Wto Paź 06, 2009 07:24
Wyświetl posty z ostatnich:    

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Polish PoxNora Guild Strona Główna » Archiwum Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Polish PoxNora Guild  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group
Design by Freestyle XL / Flowers Online