 |
Autor |
Wiadomość |
Drazgo
Dołączył: 20 Wrz 2009 Posty: 128 Skąd: Toruń |
|
Patch Info 30.09.2009 |
|
Ogólne zmiany:
* Dodatek "Broodcall" oraz "Heroldzi" są już dostepni - ale tylko przez określony czas, więc śpiesz się z zakupami!
* Podczas pojedynku runy będą same się okrywać na początku tury i za każdym razem, gdy będzie taka możliwość. Opcję tą można wyłączyć w głównym menu pojedynku lub w ustawieniach gry na stronie głównej.
* Dodana została nowa umiejętność dla Świątyni - "Shrine Scry". Pozwala ona na odkrycie jednej dodatkowej runy co kolejkę kosztem uszkodzenia swojej Świątyni.
* Mapa "K'Thir Hill (4 fonts)" została zmieniona tak, by wszystkie Krynice Nory (Nora Fonts) były w jednakowej odległości od siebie.
* Została dodana nowa wersja mapy Dzikiej Tundry, zastępując starą. Nazywa się "Savage Tundra (5 fonts)" i od teraz jest używana w grach rankingowych.
* Zdolność "Shatter" może byc teraz użyta także na bohaterach bez ekwipunku. Jeśli tak się stanie - efekt wypatroszenia "evisceration" nie zostanie uaktywniony.
* Zdolność "Disarm" może byc teraz użyta także na bohaterach bez ekwipunku.
* Zmienione zostały bonusy z Krynic Nory (Nora Fonts) i Świątyń:
- K'Thir Forest: Wszyscy przyjaźni bohaterowie w strefie Świątyni uzyskują umiejętność "Mobility" na 3 tury na początku swojej tury.
- Forglar Swamp: Będąc w strefie Świątyni, wszyscy przyjaźni bohaterowie zostają uleczeni o 2HP na początku każdej twojej tury. Pola przyległe do Świątyni są "wodą".
- Ironfist Stronghold: Będąc w strefie Świątyni, wszyscy przyjaźni bohaterowie uzyskują 1 AP na początku każdej twojej tury. Cała strefa Świątyni jest "terenem kamienistym" (stone terrain).
- Savage Tundra: Będąc w strefie Świątyni, wszyscy przyjaźni bohaterowie uzyskują +1 DMG na jedną rundę na początku każdej tury. Cała strefa Świątyni jest "terenem zaśnieżonym" (non-impending snow terrain).
- Sundered Lands: Będąc w strefie Świątyni, wszyscy przyjaźni bohaterowie uzyskują dodatkowy poziom Regeneracji na 3 tury na początku swojej tury. Cała strefa Świątyni jest "piaszczystym terenem" (sand terrain).
- Underdepths: Wszyscy bohaterowie przeciwnika wchodząc w strefę Świątyni, otrzymują 2 obrażenia od ognia (Fire damage) oraz 2 obrażenia od ognia (Fire damage) na początku każdej tury właściciela Świątyni, pozostając w strefie.
- Forsaken Wastes: Strefa Świątyni staje się "Martwą Strefą" (Dead Magic zone): czary przeciwnika nie mogą być rzucane w tym obszarze.
- Shattered Peaks: Za każdym razem, gdy w strefie jest wystawiony przyjazny bohater, uzyskuje on +3 DEF i Spell Resistance na 2 rundy.
Poprawione błędy:
* Poprawiony błąd niezapisywanie ustawień klawiatury w wersji do ściągnięcia (Downloadable Client version).
* Próba użycia portalu, teleportu, czy skoku (portal, teleport, leap) będąc "Impeded (from Mudsling)" spowoduje pojawienie się komunikatu o błędzie a nie zużycie punktów akcji (AP) i nie wykonanie żadnej czynności.
* Umiejętność "Transfer Life" została poprawiona - powoduje utratę życia jednostki aktywującej zdolność (loss of life) a nie obrażenia od magii (magical damage).
* Poprawiony błąd bezużyteczności umiejętności "Stab" gdy cel jest pod działaniem zaklęcia "Soulreave".
* Zdolność "Startle" nie aktywuję się już dwukrotnie.
* Fixed an issue where Regulate was not replacing some other attribute effects such as the Mimic abilities.
* Poprawiony błąd możliwości dostrzeżenia prawdziwego Grimlica gdy ten użył zdolności "Deception".
* Poprawiony błąd działania czaru "Hurry" - błędny współdziałanie z innymi czarami (np. rzucanie "Hurry" po zaklęciu "Ancestral Focus" nie zmniejszało "cooldown" pozostałych czarów o wartość zaklęcia "Hurry").
* Poprawiono kampanie, w których to wystawanie jednostek o wielkości 2x2 powodowało problem.
Zmiany umiejętności:
Blightwalker - koszt nory zmieniony na 1 z 5
Bola Attack 1 - koszt nory zmieniony na 4 z 6
Bola Attack 2 - koszt nory zmieniony na 6 z 8
Bola Attack 3 - koszt nory zmieniony na 8 z 10
Cackle - koszt nory zmieniony na 5 z 10
Deep Wounds - - koszt nory zmieniony na 6 z 8
Disarm - koszt nory zmieniony na 4 z 5; - cooldown zmieniony na 3 z 5
Fester - koszt nory zmieniony na 3 z 10
Fire Feed - - koszt nory zmieniony na 3 z 6
Hidden - Arctic - koszt nory zmieniony na 3 z 7
Hidden - Chasm - koszt nory zmieniony na 3 z 4
Hidden - Dead Magic Zone - koszt nory zmieniony na 3 z 7
Hidden - Rock - koszt nory zmieniony na 3 z 7
Hidden - Sand - koszt nory zmieniony na 3 z 7
Hidden - Vegetation - koszt nory zmieniony na 3 z 7
Hidden - Water 1 - koszt nory zmieniony na 3 z 7
Latch On - koszt nory zmieniony na 3 z 6
Lift - koszt nory zmieniony na 3 z 5; koszt AP zmienony na 1 z 0
Scale Armor - koszt nory zmieniony na 5 z 6
Shatter - cooldown zmieniony na 3 z 6
Shred - koszt nory zmieniony na 6 z 10
Sonic Roar - koszt nory zmieniony na 5 z 8; koszt AP zmieniony na 3 z 5
Tail Sweep - koszt nory zmieniony na 4 z 10
Tidal Wave - koszt nory zmieniony na 7 z 10
- zmiana opisu: NEW: AE 2: Non-Aquatic, non-Semi-aquatic, and non-Amphibious champions which are not flying within the affected area take 12 Physical damage. For the next 3 turns, spaces within the affected area are Shallow Water.
OLD: TAE 2: Non-Aquatic, non-Semi-aquatic, and non-Amphibious champions which are not flying within the affected area take 12 Physical damage. For the next 3 turns, spaces within the affected area are Shallow Water.
Zmiany bohaterów:
Akakios
* zmieniono zadawane obrażenia (DMG) na 18 z 15
* zmieniono ilość punktów życia (HP) na 57 z 52
* koszt nory zmieniony na 90 z 91
Archer Commander
* anulowano Attack - Physical jako umiejętność początkową
* dodano Attack - Arrow jako umiejętność początkową
Broodmother
* zmieniono zadawane obrażenia (DMG) na 10 z 14
* zmieniono ilość punktów życia (HP) na 54 z 60
* dodano Surge: Spider 1 jako umiejętność początkową
* dodano Surge: Spider 2 jako możliwe ulepszenie
* zmieniono koszt nory z 63 na 60
Dirge, Moga Lord
* zmieniono wartość obrony (DEF) na 17 z 12
* zmieniono ilość punktów życia (HP) na 51 z 45
* anulowano Block 3 jako umiejętność początkową
* dodano Block 1 jako umiejętność początkową
* dodano Throw Axe jako umiejętność początkową
* dodano Evasive 3 jako umiejętność początkową
* anulowano Inspire jako możliwe ulepszenie
* anulowano Evasive 1 jako możliwe ulepszenie
* anulowano Evasive 2 jako możliwe ulepszenie
* dodano Vulnerability - Magical jako możliwe ulepszenie
* dodano Block 2 jako możliwe ulepszenie
* dodano Block 3 jako możliwe ulepszenie
* zmieniono koszt nory na 82 z 69
Drakon
* zmieniono wartość ataku (ATK) na 17 z 13
* zmieniono zadawane obrażenia (DMG) na 17 z 14
* zmieniono koszt nory na 88 z 90
Draksar Gunner
* anulowano Attack - Physical jako umiejętność początkową
* dodano Attack - Spear jako umiejętność początkową
Firebomber
* zmieniono maksymalny zasięg na 4 z 1
* zmieniono minimalny zasięg na 2 z 1
* zmieniono rasę z Moga Bat na Bat Moga
* anulowano Mobility jako umiejętność początkową
* anulowano Attack - Physical jako umiejętność początkową
* dodano Attack - Fire jako umiejętność początkową
* dodano Mobility jako możliwe ulepszenie
* dodano Vulnerability - Magical jako możliwe ulepszenie
Firemaw
* zmieniono zadawane obrażenia (DMG) na 17 z 14
* zmieniono ilość punktów życia (HP) na 53 z 48
* anulowano Tunnel - Lava 1 jako umiejętność początkową
* dodano Scorn jako umiejętność początkową
* dodano Lava Storm jako umiejętność początkową
* anulowano Lava Storm jako możliwe ulepszenie
* dodano Tunnel - Lava 1 jako możliwe ulepszenie
* zmieniono koszt nory na 99 z 95
G'hern Sustainer
* zmieniono wartość ataku (ATK) na 0 z 2
* zmieniono zadawane obrażenia (DMG) na 0 z 2
* zmieniono ilość punktów życia (HP) na 49 z 55
* anulowano Attack - Physical jako umiejętność początkową
* anulowano Overseer: Moga 1 jako umiejętność początkową
* anulowano Surge: Moga 1 jako umiejętność początkową
* dodano Devour jako umiejętność początkową
* dodano Overseer: Moga 2 jako umiejętność początkową
* dodano Battle Harden 2 jako umiejętność początkową
* dodano Passive jako umiejętność początkową
* anulowano Devour jako możliwe ulepszenie
* anulowano Overseer: Moga 2 jako możliwe ulepszenie
* anulowano Battle Harden 1 jako możliwe ulepszenie
* dodano Battle Harden 3 jako możliwe ulepszenie
* zmieniono koszt nory na 41 z 53
Hell Tick
* anulowano Vulnerability - Fire jako umiejętność początkową
* anulowano Leap 3 jako umiejętność początkową
* anulowano Fire Feed jako umiejętność początkową
* dodano Leap 2 jako umiejętność początkową
* dodano Absorb jako umiejętność początkową
* dodano Vulnerability - Fire jako możliwe ulepszenie
* dodano Leap 3 jako możliwe ulepszenie
* dodano Fire Feed jako możliwe ulepszenie
* zmieniono koszt nory na 56 z 64
Houndmaster
* dodano Drive jako umiejętność początkową
Hydraxor
* zmieniono wartość obrony (DEF) na 16 z 13
* zmieniono zadawane obrażenia (DMG) na 15 z 13
* anulowano Vulnerability - Fire jako umiejętność początkową
* dodano Poison 1 jako umiejętność początkową
* anulowano Poison 1 jako możliwe ulepszenie
* dodano Vulnerability - Fire jako możliwe ulepszenie
* zmieniono koszt nory na 87 z 83
Icesnap
* zmieniono zadawane obrażenia (DMG) na 16 z 14
* zmieniono koszt nory na 87 z 85
Lance Admiral Sceian
* anulowano Pummel 1 jako umiejętność początkową
* anulowano Motivate jako umiejętność początkową
* anulowano Bulwark: Voil jako umiejętność początkową
* dodano War Cry 2 jako umiejętność początkową
* dodano Pummel 1 jako możliwe ulepszenie
* dodano War Cry 3 jako możliwe ulepszenie
* zmieniono koszt nory na 81 z 95
Lightning Elemental
* zmieniono ilość punktów życia (HP) na 45 z 40
* zmieniono koszt nory na 68 z 66
Moga Netter
* dodano Bola Attack 1 jako umiejętność początkową
* anulowano jako możliwe ulepszenie
* dodano Bola Attack 2 jako możliwe ulepszenie
* dodano Bola Attack 3 jako możliwe ulepszenie
* zmieniono koszt nory na 37 z 31
Moga Trailblazer
* anulowano Exertion 1 jako umiejętność początkową
* dodano Initiative 1 jako umiejętność początkową
* dodano Exertion 1 jako możliwe ulepszenie
* zmieniono koszt nory na 37 z 32
Serpent of Decay
* zmieniono nazwę z Mairdreth of the Rot na Serpent of Decay
* zmieniono wartość ataku (ATK) na 16 z 12
Terraformer
* dodano Shatter jako umiejętność początkową
* zmieniono koszt nory na 53 z 51
The Exile
* zmieniono zadawane obrażenia (DMG) na 17 z 15
* zmieniono ilość punktów życia (HP) na 54 z 52
* zmieniono koszt nory na 89 z 92
Thirion
* zmieniono wartość obrony (DEF) na 14 z 13
* zmieniono zadawane obrażenia (DMG) na 16 z 12
* zmieniono ilość punktów życia (HP) na 54 z 50
* anulowano Resistance - Magical 3 jako umiejętność początkową
* anulowano Nullify Amplification jako umiejętność początkową
* dodano Resistance - Magical 1 jako umiejętność początkową
* dodano Death Nova - Magical 4 jako umiejętność początkową
* dodano Aerial Blockade jako umiejętność początkową
* dodano Resistance - Magical 2 jako możliwe ulepszenie
* dodano Resistance - Magical 3 jako możliwe ulepszenie
* zmieniono koszt nory na 97 z 92
Tide Master
* zmieniono wartość ataku (ATK) na 10 z 9
* zmieniono zadawane obrażenia (DMG) na 8 z 7
* anulowano Leap 1 jako umiejętność początkową
* anulowano Amplify Poison jako umiejętność początkową
* anulowano Surge: Boghopper 1 jako umiejętność początkową
* dodano Immunity - Poison jako umiejętność początkową
* dodano Leap 2 jako umiejętność początkową
* anulowano Immunity - Poison jako możliwe ulepszenie
* anulowano Leap 2 jako możliwe ulepszenie
* dodano Amplify Poison jako możliwe ulepszenie
* dodano Surge: Boghopper 1 jako możliwe ulepszenie
* zmieniono koszt nory na 64 z 71
Voil Stormflyer
* zmieniono ilość punktów życia (HP) na 41 z 47
* zmieniono koszt nory na 70 z 73
Zresetowani bohaterowie (86):
* Akakios
* Ambling Frond
* Animated Blade
* Arcadon
* Archer Commander
* Ash Demon
* Bladed Corpse
* Broodmother
* Cave Dragon
* Cyclops Lurker
* Cyclops Youth
* Dead Fairy
* Deadwood Strider
* Deep Elf Priestess
* Dirge, Moga Lord
* Drakon
* Draksar Chameleon
* Draksar Consulate
* Draksar Gunner
* Draksar Sandstalker
* Draksar Sandstalker
* Elven Artisan
* Elven BladeMaster
* Ethereal Soldier
* Falconer
* Fallen Draksar
* Firebomber
* Firemaw
* Firk Psy-sentry
* Fly Catcher
* Furbull
* G'hern Sustainer
* Glacial Titan
* Hell Tick
* Houndmaster
* Hyaenid Spearman
* Hyaenid Witchdoctor
* Hydraxor
* Icesnap
* Jakei Icefisher
* Lance Admiral Sceian
* Lightning Elemental
* Lonx Beast Tamer
* Mairdreth of the Rot
* Marsh Raptor
* Moga Creeper
* Moga Netter
* Moga Trailblazer
* Nefari Soul Torch
* Nefari Soul Torch
* Nightwatch
* Oaken Defender
* Ranger
* Ranger Elite
* Ravenwraith
* Resilient Skeezick
* Rock Guardian
* Rolling Shrieker
* Rust Demon
* Sand Scorpion
* Sandhunter
* Sandstalker Lord
* Sapling
* Skeezick Dragonslayer
* Skeezick Scoundrel
* Snow Lerper
* Snow Prowler
* Solitary Garu
* Steelspine Bearcat
* Swamp Wurm
* Terraformer
* The Exile
* Thirion
* Tide Master
* Tormented Priest
* Tracker Gnark
* Varu Dragon
* Veasel Quillback
* Voil Bomber
* Voil Stormflyer
* Warcaller Fiorn
* Weaponsmith
* Whitestone Gargoyle
* Wild Elf
* Wretched Witch
* Yeti Scout
Zmiany zaklęć:
Implant
* zmiana opisu:
NEW: Targeted owned champion is sacrificed, and a Crested Fesh unit is summoned in its place. Other Fesh you control gain 3ap.
OLD: Choose a champion you own. That champion is sacrificed, and a Crested Fesh unit is deployed in its place. Other fesh you control gain 3ap.
Protect the Nest
* zmieniono koszt nory na 30 z 50
Zmiany ekwipunku:
Akakios's Blade - zmieniono koszt nory na 30 z 35
Bag of Boulders - zmieniono koszt nory na 30 z 40
Crown of Corruption - zmieniono koszt nory na 45 z 50
Cyclops Eye Belt - zmieniono koszt nory na 35 z 40
Darkmarsh Helm - zmieniono koszt nory na 40 z 45
Dragon God's Staff - zmieniono koszt nory na 30 z 35
Dreadeye Symbiote - zmieniono koszt nory na 20 z 25
Firk Mask - zmieniono koszt nory na 25 z 30
Fleshsewn Helm - zmieniono koszt nory na 30 z 35
Heavy Crossbow - zmieniono koszt nory na 35 z 40
Holy Blade of Valdac - zmieniono koszt nory na 35 z 50
Iceguard Bracers - zmieniono koszt nory na 30 z 40
Idol of Elements - zmieniono koszt nory na 30 z 40
Lichbone Staff - zmieniono koszt nory na 30 z 35
Octopi Helm - zmieniono koszt nory na 35 z 40
Rage Band - zmieniono koszt nory na 45 z 50
Rugolth's Fist - zmieniono koszt nory na 45 z 50
Scimitar of the Deep - zmieniono koszt nory na 35 z 40
Seed of Potential - zmieniono koszt nory na 40 z 45
Shield of Darkness
* zmieniono koszt nory na 30 z 40
* zmieniono opis:
NEW: This champion gets +5 DEF. Damage from the first successful basic attack made against this champion each turn is prevented..
OLD: This champion gets +5 DEF. Damage from the first successful attack made against this champion each turn is prevented.
Smooth Stone - zmieniono koszt nory na 30 z 40
Sword of Shadows - zmieniono koszt nory na 45 z 55
Widowmaker - zmieniono koszt nory na 40 z 45
Zmiany relitków:
Chopping Block - zmieniono koszt nory na 25 z 35
Clutch of Vindrax - zmieniono koszt nory na 30 z 35
Earthshaker - zmieniono koszt nory na 35 z 40
Elven Statue - zmieniono koszt nory na 30 z 50
Fire Ruby - zmieniono koszt nory na 25 z 40
Guard Tower - zmieniono koszt nory na 35 z 45
Halberd of J'thir - zmieniono koszt nory na 25 z 30
Moga Den - zmieniono koszt nory na 35 z 50
Nefari Torch - zmieniono koszt nory na 35 z 40
Permafrost Obelisk - zmieniono koszt nory na 25 z 40
Tainted Statue - zmieniono koszt nory na 30 z 40
Voil Caverns - zmieniono koszt nory na 40 z 45
_________________ W trakcie szlifowania...
Frakcja - Savage Tundra
Ostatnio zmieniony przez Drazgo dnia Pon Paź 05, 2009 09:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
Nie Paź 04, 2009 23:53 |
|
 |
Reklama
|
|
Nie Paź 04, 2009 23:53 |
|
 |
administrator

Dołączył: 16 Wrz 2008 Posty: 59
|
|
|
|
Dzięki Drazgo W sumie miałem już połowę zrobioną, ale dobrze że mnie wyręczyłeś xD
_________________ Powrót po "dość" długiej przerwie....
W grze Strickt
FW ;] |
|
Pon Paź 05, 2009 06:47 |
|
 |
Drazgo
Dołączył: 20 Wrz 2009 Posty: 128 Skąd: Toruń |
|
|
|
Nie ma sprawy. Następnym razem zrobię to jeszcze szybciej niż godzina po nocy;) Tylko czemu zmieniłeś tytuł na trzydziesty grudnia?? poprawiam spowrotem! 
_________________ W trakcie szlifowania...
Frakcja - Savage Tundra |
|
Pon Paź 05, 2009 09:17 |
|
 |
administrator

Dołączył: 16 Wrz 2008 Posty: 59
|
|
|
|
Oj, sorry xD
Siedziałeś w nocy, właśnie... Ja też byłem ;]
_________________ Powrót po "dość" długiej przerwie....
W grze Strickt
FW ;] |
|
Pon Paź 05, 2009 16:46 |
|
 |
Muerte
Dołączył: 30 Cze 2009 Posty: 63
|
|
|
|
Ostatnio bardzo żadko wchodze na poxa aby pograć i miło było poczytać że takie zmiany wprowadzono. Szczegolnie bonus SL mnie sie podoba poziom up reg przy swiatyni, ciekawe. Nie trzeba bedzie teraz pompowac na maxa regenerki. Dodatkowo -7 HP swiatyni za odkrycie runy tez pomocne, bo niektore spelle ktore atakowaly swiatynie byly ogolnie nie uzyteczne bo co to jest 5 dmg kiedy "dom" ma 60. A takie -7HP bedzie uzywane na pewno aby przyspieszyc krecenie sie "decka". Musze czesciej chyba znow grac 
|
|
Pon Paź 05, 2009 19:30 |
|
 |
Drazgo
Dołączył: 20 Wrz 2009 Posty: 128 Skąd: Toruń |
|
|
|
wow...to miło czytać, prawie jak komplement;) fajnie, że jednak ktoś to naprawdę czyta:) To prawda wprowadzili kilka ciekawych zmian i za niedługo będę następne. Na oficjalnej stronie temat już zamknęli więc tylko czekać nowego patcha. Pracują nad zmianami w bonusach frakcji. Przede wszystkim FW, IS, ST i SP i SL ale tych dwóch nie jestem pewien, nie pamiętam. Zresztą, za niedługo się dowiemy, gdy przyjdzie resetować bohaterów po raz kolejny;)
_________________ W trakcie szlifowania...
Frakcja - Savage Tundra |
|
Pon Paź 05, 2009 21:18 |
|
 |
administrator

Dołączył: 16 Wrz 2008 Posty: 59
|
|
|
|
Ta, zmiany są rzeczywiście ciekawe... Ten Shrine Scry czasem pomocny, a czasem zabójczy Tak jak Scorched Dwarf w UD
Drazgo, a orientujesz się za ile kolejny patch?
_________________ Powrót po "dość" długiej przerwie....
W grze Strickt
FW ;] |
|
Wto Paź 06, 2009 07:24 |
|
 |
Reklama
|
|
Wto Paź 06, 2009 07:24 |
|
 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
 |
|