Jeszcze cieplutki pozmieniali całkowicie mojego Lonx Defendera...ech;) no i spowrotem wchodzi Initiative 2 może być ciekawie:)
Ogólne zmiany:
Drums of War
*Bardzo wczesne wyjście z gry(przed rozpoczęciem pojedynku) spowoduje Twojego wkładu do ogólnej punktacji DoW o -1 punkt.
*Aktualnie, wojna będzie trwać 10 bitew (a nie 5, jak było wcześniej).
*Wkład do ogólnej punktacji DoW uzależniony jest od czasu trwania pojedynku. Bitwy trwające poniżej 10 i mniej minut będą promowane czterema punktami za zwycięstwo i jednym za porażkę. Pojedynki trwające godzinę będą promowane dwunastoma puntami za zwycięstwo i trzema za przegraną.
Poprawione błędy:
Umiejętność „Wicked Aura” została poprawiona – nie widać efektów oraz wiadomości w oknie tekstowym, gdy jednostka wchodzi i wychodzi z zasięgu działania.
Zmiany umiejętności:
Blessing of the Fallen - koszt nory zmieniony na 5 z 10
Bounty Hunter - koszt nory zmieniony na 10 z 12
Charge 1 - zmieniony opis:
NEW: This champion moves 1 space in a straight line through non-Impeding terrain and makes a close-combat attack at +2 ATK and +1 DMG.
OLD: This champion moves 1 space in a straight line through non-Impeding terrain and makes its basic close-combat attack at +2 ATK and +1 DMG.
Charge 2 - zmieniony opis:
NEW: This champion moves 1-2 spaces in a straight line through non-Impeding terrain and makes a close-combat attack at +4 ATK and +2 DMG.
OLD: This champion moves 1-2 spaces in a straight line through non-Impeding terrain and makes its basic close-combat attack at +4 ATK and +2 DMG.
Charge 3 - zmieniony opis:
NEW: This champion moves 1-3 spaces in a straight line through non-Impeding terrain and makes a close-combat attack at +6 ATK and +3 DMG.
OLD: This champion moves 1-3 spaces in a straight line through non-Impeding terrain and makes its basic close-combat attack at +6 ATK and +3 DMG.
Cleansing Flame - koszt punktów akcji (AP) zmieniony na 3 z 0; cooldown zmieniony na 3 z 4
Command: Charge - zmieniony opis:.
NEW: All friendly champions within 3 spaces gain Charge 3 for 1 turn.
OLD: All friendly Voil and Cyclops champions within 3 spaces gain Charge 3 for 1 turn.
Defensive Stance 1 - koszt nory zmieniony na 2 z 3
Defensive Stance 2 - koszt nory zmieniony na 4 z 5
Defensive Stance 3 - koszt nory zmieniony na 7 z 10
Defiant - koszt nory zmieniony na 6 z 9
Desecrated Zone 1 - koszt nory zmieniony na 6 z 2
Dread - zmieniony opis:
NEW: Enemy champions get -3 to ATK and -1 to DMG when this champion is in play.
OLD: Enemy champions get -5 to ATK and -1 to DMG when this champion is in play.
Execute - zmieniony opis:
NEW: The next basic attack this unit makes this turn will cause a critical hit (it will do 50% more damage if it hits).
OLD: The next attack this unit makes this turn will cause a critical hit (it will do 50% more damage if it hits).
Hunter: Dragonkin - koszt nory zmieniony na 3 z 5
Hunter: Forglar Swamp - koszt nory zmieniony na 3 z 5
Hunter: Forsaken Wastes - koszt nory zmieniony na 3 z 5
Hunter: Hero - koszt nory zmieniony na 3 z 7
Hunter: Ironfist Stronghold - koszt nory zmieniony na 3 z 5
Hunter: K'thir Forest - koszt nory zmieniony na 3 z 5
Hunter: Savage Tundra - koszt nory zmieniony na 3 z 5
Hunter: Shattered Peaks - koszt nory zmieniony na 3 z 5
Hunter: Skeezick - koszt nory zmieniony na 1 z 3
Hunter: Sundered Lands - koszt nory zmieniony na 3 z 5
Hunter: Underdepths - koszt nory zmieniony na 3 z 5
Initiative 1 - koszt nory zmieniony na 5 z 8 ; zmieniony opis:
NEW: If your opponent has a champion in play, this champion gains 5 AP when deployed.
OLD: This champion gains 5 AP when deployed.
Righteous Shield - koszt nory zmieniony na 7 z 10
Scale Armor - zmieniony opis:
NEW: This champion suffers 25% less damage from attacks.
OLD: This champion suffers 75% less damage from nonbasic attacks.
Shielded - koszt nory zmieniony na 10 z 15
Shrine Defender - koszt nory zmieniony na 5 z 8
Sonic Roar - cooldown zmieniony na 2 z 3
Team - koszt nory zmieniony na 15 z 20
Unstoppable - koszt nory zmieniony na 5 z 8
Zmiany bohaterów:
Ambling Frond - koszt nory zmieniony na 39 z 43
Angel of Chaos
*anulowano Gift of Fertility jako umiejętność początkową
*dodano Gift of Fertility jako możliwe ulepszenie
*koszt nory zmieniony na 79 z 85
Angel of Perseverance
*anulowano Fascinate jako umiejętność początkową
*dodano Fascinate jako możliwe ulepszenie
*koszt nory zmieniony na 80 z 82
Angel of Protection - koszt nory zmieniony na 86 z 89
Ash Demon - koszt nory zmieniony na 58 z 65
Boghopper Bull - koszt nory zmieniony na 59 z 62
Carrion Colossus - koszt nory zmieniony na 107 z 110
Conscripted Warrior - koszt nory zmieniony na 54 z 57
Council Elder
*zmieniono szybkość jednostki (SPD) na 8 z 7
*zmieniono wartość zadawanych obrażeń (DMG) na 10 z 7
*zmieniono ilość punktów życia (HP) na 43 z 40
*anulowano Shielded jako umiejętność początkową
*dodano Hunter: Forsaken Wastes jako umiejętność początkową
*dodano Shielded jako możliwe ulepszenie
*koszt nory zmieniony na 63 z 68
Crowned Sauropod - koszt nory zmieniony na 46 z 49
Cyclops Hauler - koszt nory zmieniony na 67 z 70
Cyclops Lurker - koszt nory zmieniony na 58 z 59
Cyclops Youth - koszt nory zmieniony na 49 z 50
Dead Fairy
*dodano Initiative 2 jako możliwe ulepszenie
*koszt nory zmieniony na 73 z 76
Deadwood Strider - koszt nory zmieniony na 58 z 62
Demolition Team
*zmieniono maksymalny zasięg (max range) na 5 z 3
*zmieniono szybkość jednostki (SPD) na 9 z 7
*zmieniono wartość ataku (ATK) na 12 z 9
*zmieniono wartość obrony (DEF) na 13 z 11
*zmieniono wartość zadawanych obrażeń (DMG) na 11 z 10
*anulowano Mobility jako umiejętność początkową
*anulowano Explosive Attack 2 jako umiejętność początkową
*anulowano Team jako umiejętność początkową
*dodano Resistance - Fire 3 jako umiejętność początkową
*dodano Lay Trap - Fire 1 jako umiejętność początkową
*dodano Fire Bomb 1 jako umiejętność początkową
*dodano Explosive Attack 1 jako umiejętność początkową
*anulowano Multiattack 2 jako możliwe ulepszenie
*anulowano Multiattack 3 jako możliwe ulepszenie
*anulowano Lay Trap - Fire 1 jako możliwe ulepszenie
*dodano Vulnerability - Frost jako możliwe ulepszenie
*dodano Fire Bomb 2jako możliwe ulepszenie
*dodano Fire Bomb 3 jako możliwe ulepszenie
*dodano Explosive Attack 2 jako możliwe ulepszenie
*dodano Team jako możliwe ulepszenie
*koszt nory zmieniony na 76 z 75
Drakon
*zmieniono wartość obrony (DEF) na 17 z 20
*dodano Charge 1 jako umiejętność początkową
*dodano Antagonize jako umiejętność początkową
*anulowano Charge 1 jako możliwe ulepszenie
*koszt nory zmieniony na 90 z 88
Draksar Chameleon - koszt nory zmieniony na 56 z 57
Draksar Sandstalker – rare & Limited Edition:
*koszt nory zmieniony na 50 z 54
Dreadnought - koszt nory zmieniony na 105 z 108
Dwarven Defender - koszt nory zmieniony na 47 z 48
Falconer - koszt nory zmieniony na 54 z 59
Faultbreaker - koszt nory zmieniony na 110 z 113
Firk Psy-sentry - koszt nory zmieniony na 56 z 60
Fly Catcher - koszt nory zmieniony na 50 z 54
Forest Giant - koszt nory zmieniony na 57 z 60
Froblic Bull - koszt nory zmieniony na 60 z 63
Frost Giant - koszt nory zmieniony na 56 z 59
G'hern Tyrant - koszt nory zmieniony na 28 z 31
Greater Pitspawn - koszt nory zmieniony na 113 z 116
Hyaenid Witchdoctor - zmieniono rasę na Beast Hyaenid z Beast
Jakei Disciple - koszt nory zmieniony na 74 z 77
Jakei Icefisher - koszt nory zmieniony na 50 z 54
Lonx Defender
*anulowano Impassioned jako umiejętność początkową
*dodano Defensive Stance 2 jako umiejętność początkową
*dodano Domain: Snow jako umiejętność początkową
*anulowano Antagonize jako możliwe ulepszenie
*dodano Defensive Stance 3 jako możliwe ulepszenie
*dodano Impassioned jako możliwe ulepszenie
*koszt nory zmieniony na 72 z 67
Mairdreth of the Rot - koszt nory zmieniony na 101 z 97
Marsh Gargantua - koszt nory zmieniony na 114z 116
Moga Netter - koszt nory zmieniony na 35 z 37
Moga Zealot - koszt nory zmieniony na 31 z 34
Mogahern Destroyer - koszt nory zmieniony na 63 z 66
Mountain Garu
*dodano Initiative 2 jako możliwe ulepszenie
*koszt nory zmieniony na 51 z 54
Nefari Soul Torch - koszt nory zmieniony na 59 z 66
Pox Harbinger – wszystkie frakcje:
*dodano Initiative 2 jako możliwe ulepszenie
*koszt nory zmieniony na 64 z 67
Ranger
*dodano Initiative 2 jako możliwe ulepszenie
*koszt nory zmieniony na 63 z 66
Rascal Fairy - dodano Initiative 2 jako możliwe ulepszenie
Ravager
*dodano Initiative 2 jako możliwe ulepszenie
*koszt nory zmieniony na 68 z 71
Rock Guardian - koszt nory zmieniony na 54 z 57
Rolling Shrieker - koszt nory zmieniony na 57 z 60
Sand Elemental - koszt nory zmieniony na 65 z 68
Sand Scorpion - koszt nory zmieniony na 56 z 60
Sandstalker Lord – dodano Spite 1 jako możliwe ulepsznie
Skeezick Dragonslayer - koszt nory zmieniony na 49 z 58
Snow Prowler - koszt nory zmieniony na 61 z 65
Stone Colossus - koszt nory zmieniony na 57 z 60
Tormented Priest - koszt nory zmieniony na 61 z 65
Tracker Gnark - koszt nory zmieniony na 85 z 90
Vindrax
*anulowano Vulnerability - Magical jako umiejętność początkową
*dodano Execute jako umiejętność początkową
*dodano Vulnerability - Magical jako możliwe ulepszenie
*koszt nory zmieniony na 87 z 81
Voil Progenitor - koszt nory zmieniony na 108 z 111
Weaponsmith - koszt nory zmieniony na 49 z 50
Whitestone Gargoyle
*zmieniono maksymalny zasięg (max range) na 2 z 1
*zmieniono szybkość jednostki (SPD) na 8 z 7
*anulowano Attack - Physical jako umiejętność początkową
*dodano Attack - Sonic jako umiejętność początkową
*dodano Perseverance jako możliwe ulepszenie
Wizened Wren
*dodano Initiative 2 jako możliwe ulepszenie
*koszt nory zmieniony na 53 z 56
Wood Elemental - koszt nory zmieniony na 64 z 66
Woodland Ambassador - koszt nory zmieniony na 55 z 58
Wretched Witch - zmienioną klasę jednostki na Wizard z Shaman Wizard
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach